Критерії оцінювання
результатів навчання здобувачів
освіти (5-9 класи НУШ) відповідно до
нового Державного стандарту базової середньої освіти, рекомендовані МОН (наказ
№1093, від 02.08.2024)
ТЕХНОЛОГІЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ
Галузеві
критерії |
||||||||
Бал |
|
Група
результатів 2, Творче застосування традиційних і сучасних технологій
декоративно- ужиткового мистецтва |
Група
результатів 3. Ефективне використання техніки і матеріалів без заподіяння
шкоди навколишньому середовищу |
Група
результатів 4. Турбота про власний побут, задоволення власних потреб і потреб
інших осіб |
||||
1 |
Учень / учениця: сприймає і розпізнає
інформацію, отриману від учителя (інших осіб), прочитану, припускається
суттєвих змістових і логічних помилок; виконує
частину простих завдань / навчальних дій за наданим зразком лише з допомогою
вчителя. |
Учень
/учениця: сприймає
і розпізнає інформацію, отриману від учителя (інших осіб) про види декоративно-ужиткового
мистецтва; припускається суттєвих змістових і логічних помилок при
відтворенні інформації; виконує частину простих завдань/ технологічних
операцій за наданим зразком з допомогою вчителя; передає інформацію,
намагається висловлювати свої думки, використовуючи короткі однотипні фрази. |
Учень /учениця: сприймає
і розпізнає інформацію, отриману від учителя (інших осіб); відповідає на
прості запитання за змістом почутого і прочитаного, припускається
суттєвих змістових і логічних помилок; виконує частину простих завдань /
навчальних дій за наданим зразком з допомогою вчителя; намагається
висловлювати свої думки, використовуючи короткі однотипні фрази. |
Учень
/учениця: сприймає
і розпізнає інформацію, отриману від учителя (інших осіб); відповідає на
прості запитання за змістом почутого/ прочитаного, припускається суттєвих
змістових і логічних помилок; виконує частину простих завдань у побуті/
навчальній діяльності за наданим зразком з допомогою вчителя; передає
інформацію, намагається висловлювати свої думки, використовуючи короткі
однотипні фрази. |
||||
2 |
|
Учень
/учениця: відтворює незначну частину інформації, отриману
від учителя або із запропонованих джерел; знаходить у почутому/ прочитаному часткові
відповіді на прості запитання про декоративно- ужиткове мистецтво;
припускається змістових і логічних помилок; виконує прості завдання/
навчальні дії за наданим зразком з допомогою вчителя; показує свою
зацікавленість до ідей, висловлених іншими. комунікує з Іншими за потреби,
використовує прості однотипні фрази. |
Учень
/учениця: відтворює
незначну частину інформації, отриману від учителя або із запропонованих
джерел; знаходить у почутому/ прочитаному часткові відповіді на прості
запитання; припускається змістових і логічних помилок; виконує прості
завдання/ навчальні дії за наданим зразком за допомогою вчителя; показує свою
зацікавленість до ідей, висловлених іншими, комунікує з іншими за потреби,
використовує прості однотипні фрази. |
Учень
/учениця: відтворює незначну частину інформації, отриману від учителя або
із запропонованих джерел; знаходить у почутому/ прочитаному часткові
відповіді на прості запитання; припускається змістових і логічних помилок;
виконує прості завдання/ навчальні дії за наданим зразком з допомогою
вчителя; показує свою зацікавленість до ідей, висловлених іншими, комунікує з
іншими за потреби, використовує прості однотипні фрази |
||||
3 |
Учень
/учениця: відтворює частину інформації, отриманої від учителя або із
запропонованих джерел у проєктуванні; виконує
завдання і навчальні дії за наданим зразком з допомогою вчителя;
долучається до роботи в групі, висловлює
свої думки простими фразами/ реченнями |
Учень
/учениця: відтворює/ вказує значення декоративно-ужиткового мистецтва в
житті людини, народу на основі прочитаної інформації, яка підготовлена
вчителем; знаходить у почутому/ прочитаному часткові відповіді на запитання;
припускається незначних змістових і логічних помилок; відтворює технологічні
операції відповідно до створення виробу у етностилі за зразком наданим
учителем та під його керівництвом; долучається до роботи в групі, висловлює
свої думки простими фразами/ реченнями. |
Учень
/учениця: відтворює частину інформації, отриманої від учителя або із
запропонованих джерел; знаходить у почутому/ прочитаному часткові відповіді
на запитання; називає матеріали/ продукти, які не шкодять власному здоров’ю
та здоров’ю інших осіб; перелічує вторинні, екологічні матеріальні ресурси/
екологічні матеріали і побутові продукти, які можна застосувати у реалізації
нових проектів; припускається незначних змістових і логічних помилок; виконує
завдання / навчальні дії/ використовує безпечні матеріали у роботі над
проектом за зразком наданим учителем; долучається до роботи в групі. висловлює
свої думки простими фразами/ реченнями; просить надати зворотній зв'язок щодо
ступеня розуміння та сприйняття запропонованого. |
|
||||
4 |
Учень
/учениця: відтворює
за зразком основну інформацію,
отриману із запропонованих
джерел у проєктуванні; виконує
типові завдання /навчальні
дії за зразком під керівництвом
учителя; частково виконує
обов’язки, розподілені в групі; може
переказати своїми словами навчальні завдання у межах проєкту |
Учень
/учениця: висловлює
свої думки, описує значення декоративно-ужиткового мистецтва на основі
запропонованих вчителем джерел інформації; розуміє окремі поняття/ терміни/
навчальні дії; виконує
завдання/ технологічні операції за зразком під керівництвом учителя; виконує
обов’язки, розподілені в групі; використовує прості фрази/ речення; сприяє
спілкуванню та може надати пояснення у межах проєкту. |
Учень
/учениця: відтворює
за зразком основну інформацію, отриману із запропонованих джерел; висловлює
свої думки на основі отриманої інформації про використання вторинних
матеріальних ресурсів у реалізації нових проектів; розуміє окремі поняття/
терміни/ навчальні дії; виконує завдання/ навчальні дії за зразком під
керівництвом учителя; виконує обов’язки, розподілені в групі; використовує
прості фрази/ речення; сприяє спілкуванню та може надати пояснення у проєкті |
Учень
/учениця: розрізняє
і переказує власними словами інформацію отриману із запропонованих джерел,
яка може бути корисною у практичній роботі/ завданнях проєкту; висловлює свої
думки, використовуючи отриману інформацію; виконує завдання/ навчальні дії за
зразком під керівництвом учителя; виконує обов’язки, розподілені в групі;
використовує прості фрази/ речення; сприяє спілкуванню. |
||||
5 |
Учень
/учениця: застосовує
частково основну інформацію, отриману від учителя або із запропонованих
джерел та може наводити прості приклади у проекті; виконує навчальні дії за
запропонованим алгоритмом пр оєктно-технологічної діяльності під керівництвом
учителя; виконує завдання в групі відповідно до своєї ролі; підтримує
спілкування в межах проєкту та презентує результати у зручний спосіб |
Учень
/учениця: застосовує
частково основну інформацію, отриману від учителя або Із запропонованих
джерел, для виконання навчальних завдань у проєкті; виконує
навчальні дії за запропонованим алгоритмом, використовує технології
декоративно-ужиткового мистецтва за потреби звертаючись по допомогу; виконує
завдання в групі відповідно до своєї ролі; підтримує спілкування в межах проєкту,
використовуючи прості фрази/ речення. |
Учень
/учениця: застосовує
частково основну Інформацію, отриману від учителя або із запропонованих
джерел, для виконання навчальних завдань і вирішення проблемних ситуацій;
знаходить у почутому/ прочитаному відповіді на прості запитання; може
пояснити з допомогою вчителя, які матеріали потенційно шкідливі для
навколишнього середовища і матеріали, які не загрожують іншим; виконує
навчальні дії за запропонованим алгоритмом, за потреби звертаючись по
допомогу; розпізнає проблемні ситуації з допомогою вчителя; виконує завдання
в групі відповідно до своєї ролі; підтримує спілкування у проєкті,
використовує прості фрази / речення. |
Учень
/учениця: застосовує
частково основну інформацію, отриману від учителя або із запропонованих
джерел, для виконання навчальних завдань; знаходить у почутому/прочитаному
відповіді на прості запитання; може пояснити основні поняття/ явища
/навчальні дії; виконує навчальні дії за запропонованим алгоритмом, за
потреби звертаючись по допомогу; виконує завдання в групі відповідно до своєї
ролі; підтримує спілкування у проекті та може надати пояснення у його межах. |
||||
6 |
Учень
/учениця: застосовує інформацію, отриману від учителя або із
запропонованих джерел для виконання навчальних завдань, реалізації проєкту,
наводить приклади; виконує
за готовим планом технологічні операції виготовлення виробу та/ або видів
оздоблення під керівництвом учителя; виконує спільне завдання в групі
відповідно до визначених обов’язків та своєї ролі; спілкується у межах
проекту та презентує результати у зручний спосіб. |
Учень
/учениця: застосовує
культурологічну інформацію, на основі запропонованих вчителем джерел
інформації для виконання навчальних завдань у проєкті; визначає ознаки/
описує значення декоративно-ужиткового мистецтва; виконує навчальні дії/
використовує технології декоративно-ужиткового мистецтва у створенні
предметного середовища в етностилі; виконує спільне завдання в групі
відповідно до визначених обов’язків та своєї ролі; спілкується
у межах проєкту, використовує прості фрази / речення. |
Учень
/учениця: застосовує
інформацію, отриману від учителя або із запропонованих джерел, для виконання
навчальних завдань і вирішення проблемних ситуацій; розуміє і пояснює
доцільність застосування різних матеріалів, їх повторне використання,
наводить прості приклади; виконує навчальні дії за запропонованим алгоритмом
самостійно; застосовує з допомогою вчителя технології обробки вторинних
матеріалів; виконує спільне завдання в групі відповідно до визначених
обов’язків та своєї ролі; спілкується у проєкті, використовує прості фрази/
речення |
Учень
/учениця: застосовує
інформацію, отриману від учителя або із запропонованих джерел, для виконання
завдань стосовно організації побуту, облаштування життєвого простору,
формування власного стилю тощо; розуміє і пояснює основні поняття/ явища/
навчальні . дії, наводить прості приклади; виконує навчальні дії за
запропонованим алгоритмом самостійно; розпізнає проблемні ситуації і
висловлює припущення щодо розв’язання їх з допомогою вчителя; виконує спільне
Завдання в групі відповідно до визначених обов’язків та своєї ролі;
спілкується у межах проєкту, використовуючи прості фрази/ речення. |
||||
7 |
Учень
/учениця: знаходить у запропонованих джерелах актуальну інформацію
для виконання навчальних завдань і вирішення проблемних ситуацій реалізації
проекту; виконує репродуктивні й частково-пошукові види навчальної діяльності
за алгоритмом проєктно- технологічної ДІЯЛЬНОСТІ самостійно або в співпраці з
іншими; долучається
до спілкування та визначає навчальні завдання у проєкті через поставленні
запитання. |
Учень
/учениця: знаходить у запропонованих джерелах потрібну культурологічну
інформацію для виконання навчальних завдань у проєкті; відповідає на окремі
запитання, наводить окремі аргументи й приклади про ознаки різних видів декоративно-ужиткового
мистецтва, його традиції та сучасні тенденції; виконує репродуктивні й
частково- пошукові види навчальної діяльності за запропонованим алгоритмом
або в співпраці з однокласниками; розпізнає етностиль у різних видах дизайну;
співпрацює в групі, виконуючи навчальні завдання у проекті, долучається до
спілкування у межах запропонованої теми та визначає завдання через
поставленні запитання у проєкті. |
Учень
/учениця: знаходить
у запропонованих джерелах потрібну інформацію для виконання завдань у проекті
про вторинні матеріальні ресурси та їх повторне використання; відповідає на
окремі запитання за опрацьованою інформацією; наводить окремі аргументи й
приклади на підтвердження висловленої думки; виконує репродуктивні й
частково- пошукові види навчальної діяльності за запропонованим алгоритмом
або в співпраці з однокласниками; розпізнає проблемні ситуації, розв'язує їх
відомим способом з допомогою вчителя; співпрацює в групі, виконуючи навчальні
завдання у проекті. долучається
до спілкування у проєкті та визначає завдання через поставленні запитання. |
Учень
/учениця: знаходить
у запропонованих джерелах потрібну інформацію для виконання практичної
роботи/ завдань проекту; відповідає на окремі запитання за опрацьованою
інформацією; перетворює один вид інформації в інший за зразком; наводить
окремі аргументи й приклади на підтвердження висловленої думки; виконує
репродуктивні й частково-пошукові види навчальної діяльності за
запропонованим алгоритмом або в співпраці з однокласниками; співпрацює в
групі, виконуючи навчальні завдання, долучається до спілкування у проєкті та
визначає завдання через поставленні запитання. |
||||
8 |
Учень
/учениця: аналізує
інформацію, отриману з обраних джерел, виокремлює актуальну для реалізації
проекту; наводить певні аргументи, доповнює думку/ ВІДПОВІДІ Інших; виконує
окремі пошукові, дослідницькі та/ або творчі навчальні дії, заплановані
операції у визначеній послідовності, застосовує необхідні матеріали,
інструменти і пристосування, демонструє в роботі зосередженість, акуратність,
обережність, відповідальність тощо; з опосередкованою допомогою вчителя
виконує навчальні
|
Учень
/учениця: вивчає історію розвитку традиційних ремесел і декоративно-
ужиткового мистецтва на основі отриманих із обраних джерел; зіставляє,
порівнює та групує варіанти [версії] стилізації виробу, методи проектування
тощо; відповідає на запитання; перетворює один вид інформації в Інший;
виконує окремі творчі навчальні дії у проекті, активно співпрацюючи з іншими;
визначає свої завдання в груповій роботі; запрошує до спілкування, чітко
формулюючи питання та пріоритети для обговорення у проєкті. |
Учень
/учениця: аналізує
інформацію, отриману з обраних джерел, зіставляє, порівнює та групує її за
заданою ознакою; наводить певні аргументи, доповнює думку/відповіді
однокласників про зниження екологічних ризиків для здоров’я людини та
навколишнього середовища; виконує окремі пошукові, дослідницькі та/або творчі навчальні
дії у проекті, розв'язує проблемні ситуації Із опосередкованою допомогою
вчителя 3 доцільним використанням екологічних матеріалів і побутових продуктів
у життєвих ситуаціях відомими способами; активно співпрацює з іншими,
виконуючи навчальні
|
Учень
/ учениця: знаходить
та відбирає актуальну Інформацію для проекту чи визначеного практичного
завдання; аналізує власний досвід і можливості в побутовій діяльності,
наводить певні аргументи, доповнює думку/ відповіді однокласників; виконує
окремі пошукові, дослідницькі та/або творчі навчальні дії, розв’язує
проблемні ситуації відомими способами з опосередкованою допомогою вчителя;
активно співпрацює з іншими, виконуючи навчальні завдання, визначає свої
завдання в груповій роботі; запрошує до спілкування, чітко формулюючи питання
та пріоритети для обговорення у проєкті |
||||
9 |
Учень
/учениця: аналізує
інформацію, отриману з різних джерел, визначає особистісно й соціально
важливі потреби, завдання проекту, наводить аргументи та доречні приклади
самостійно/ у співпраці з іншими; виконує пошукові (дослідницькі), творчі
завдання засвоєними раніше способами самостійно або пропонує нові способи із
опосередкованою допомогою вчителя; планує подальшу проєктно-техноиогічну
діяльність на основі набутого досвіду для реалізації власних інтересів,
здібностей, можливостей; ініціює спілкування та обмінюється інформацією;
обговорює ідеї, конструктивно взаємодіє з іншими особами |
Учень
/учениця: аналізує
інформацію, отриману з різних джерел; ідентифікує та порівнює ознаки різних
видів декоративно-ужиткового мистецтва за етнографічними регіонами України,
наводить аргументи та доречні приклади щодо висловленої думки; відбирає
ідеї, творчо застосовує технології і техніки декоративно- ужиткового
мистецтва при створенні/ оздобленні виробу, у власній діяльності/ естетизації
власного побуту; використовує цифрові пристрої для рекламування і реалізації
створених виробів в етностилі; активно співпрацює з іншими; ініціює
спілкування та обмінюється інформацією у проєкті. |
Учень
/учениця: аналізує
інформацію, отриману з різних джерел; наводить аргументи, доречні приклади
доцільності обраних матеріалів, вторинних матеріальних ресурсів,
раціональності та переваги їх використання у реалізації нових проектів;
добирає прийнятний із запропонованих спосіб для її унаочнення й візуалізації;
виконує пошукові (дослідницькі) та творчі завдання; використовує ощадно
матеріали під час виготовлення виробу/продукту; проектує власний життєвий
простір 3 ДОЦІЛЬНИМ використанням екологічних матеріалів і побутових
продуктів; активно співпрацює з іншими, виконуючи типові та нетипові
завдання, ініціює спілкування та обмінюється інформацією у проєкті. |
Учень
/учениця: аналізує
інформацію, отриману з різних джерел; складає та з розумінням пояснює
складений план, як власну діяльність у проекту/ побуті/ школі, самостійно, у
співпраці з іншими; добирає прийнятний із запропонованих спосіб для її
унаочнення й візуалізації; наводить аргументи та доречні приклади щодо
висловленої думки; виконує пошукові (дослідницькі) та творчі завдання з опосередкованою
допомогою вчителя; здійснює безпечне самообслуговування у побуті; застосовує
побутову техніку для догляду за предметами побуту, одягом, взуттям тощо;
обяаштовує власний чи спільний життєвий простір у побуті [інтер’єр, одяг,
естетика харчування тощо] та презентує й аргументує власні ідеї щодо йото
покращення; активно співпрацює з іншими, виконуючи типові та нетипові
завдання. ініціює
спілкування та обмінюється інформацією у проєкті. |
||||
10 |
Учень
/учениця: здійснює пошук актуальної інформації, упорядковує її та
презентує; застосовує
здобуті знання й практичні вміння, методи проєктування, здійснює різні види
діяльності відповідно до індивідуальних здібностей і власних інтересів з
метою втілення творчих ідей у плануванні та реалізації проєкту; розвиває
ідеї/ думки, презентує та обговорює результати власної чи спільної проєктно-
технологічної діяльності. |
Учень
/ учениця: виокремлює істотну й потрібну інформацію, формує власні судження
на основі культурологічної інформації з різних самостійно вибраних джерел;
характеризує, визначає і класифікує за суттєвими/ спільними ознаками
інформацію про декоративно- ужиткове мистецтво; доцільно застосовує здобуті
знання й практичні вміння з використанням традицій та сучасних тенденцій в
декоративно-ужитковому мистецтві самостійно, у парі або групі; розвиває ідеї/
думки учасників спілкування у проєкті та намагається укласти їх у цілісну
логічну лінію, розглядаючи різні сторони проблеми. |
Учень
/учениця: виокремлює істотну й потрібну інформацію, Отриману із різних самостійно
вибраних джерел; з розумінням пояснює сталий розвиток як один із способів
збереження навколишнього середовища та генерує ідеї, які можуть бути
корисними для цього; застосовує
здобуті знання й практичні вміння у проекті; аналізує ефективність дібраних
матеріалів для створення виробу/продукту і вказує на ризики їх використання;
здійснює різні види діяльності, пропонує кілька способів розв’язання
проблемної ситуації самостійно, у парі або групі; розвиває ідеї/думки
учасників спілкування у проекті та намагається укласти їх у цілісну логічну
лінію, розглядаючи різні сторони проблеми. |
Учень
/учениця:
|
||||
11 |
|
Учень
/учениця: знаходить та узагальнює інформацію про декоративно- ужиткове
мистецтво, отриману з різних джерел, аналізує та оцінює її за визначеними
критеріями; висловлює власну позицію, аргументує її, робить висновки;
застосовує здобуті знання й практичні вміння в реалізації власних проектів,
виконанні технік і технологій декоративно-ужиткового мистецтва, пропонує
варіанти способів їх застосування у виготовленні/ стилізації виробу; аналізує
власні навчальні дії самостійно, у парі або групі; конструктивно взаємодіє у
групі; узагальнює головний зміст почутого під час спілкування у проєкті;
обирає оптимальний спосіб взаємодії з Іншими для вирішення спільних
навчальних завдань. |
Учень
/учениця: проводить
самостійну пошукову роботу з дослідження проблем утилізації відходів і
повторного використання матеріальних ресурсів, зокрема через виконання
ЯТЕМ-проектів; висловлює власну позицію, аргументує її, робить висновки; застосовує
здобуті знання й практичні вміння в нестандартних ситуаціях; раціонально
замінює матеріали, обґрунтовано змінює конструкцію виробу відповідно до
розрахованих витрат; здійснює різні види діяльності, аналізує власні
навчальні дії самостійно, у парі або групі; конструктивно взаємодіє у групі;
узагальнює головний зміст почутого під час спілкування у проекті; обирає
оптимальний спосіб взаємодії з іншими дня вирішення спільних навчальних
завдань. |
Учень
/учениця: знаходить
та узагальнює інформацію для власного проекту у побуті у різних джерелах та
групує ЇЇ за відповідними ознаками для різних етапів роботи/ складеного
плану/ визначених етапів проекту; висловлює власну позицію, аргументує н,
робить висновки; застосовує здобуті знання й практичні вміння в побутовій
діяльності; удосконалює власний чи спільний життєвий простір у побуті на
основі вимог дизайну і власних потреб, інтересів, можливостей; презентує
результати проекту через різні комунікаційні канали, засоби презентації з
використанням цифрових пристроїв; здійснює різні види діяльності, аналізує
власні навчальні дії самостійно, у парі або групі; конструктивно взаємодіє у
групі; узагальнює головний зміст почутого під час спілкування у проєкті;
обирає оптимальний спосіб взаємодії з Іншими для вирішення спільних
навчальних завдань. |
||||
12 |
Учень / учениця: оцінює отриману з різних
джерел інформацію, порівнює та зіставляє її; генерує суб'єктивні нові ідеї,
спираючись на власні знання та судження, пропонує покращення ідеї/ теми
проекту; застосовує здобуті знання й практичні вміння, аргументує мету
проекту та планує проектно-технологічну діяльність, усвідомлює та описує
ймовірні труднощі і ризики у процесі реалізації задуму в готовий продукт;
здійснює різні види діяльності самостійно, у парі або групі; розробляє
критерії, яким має відповідати об’єкт проектування та визначає його
параметри; аналізує власні навчальні дії, планує свій подальший навчальний
поступ; ініціює, планує та організує співпрацю в групах для досягнення
запланованих результатів у виконанні проекту; виступає посередником у
спілкуванні. |
Учень / учениця оцінює
інформацію, отриману з різних джерел, науково інтерпретуючи її; використовує
усвідомлено інформацію доцільно застосовуючи її у реалізації власних
проектів; застосовує
здобуті знання й практичні вміння, усвідомлює ризики і прогнозує наслідки,
здійснює різні види проектно- технологічної діяльності самостійно, у парі або
Групі; виявляє підприємливість через вивчення попиту споживачів, ініціює,
планує та організує співпрацю в групах для досягнення навчальних цілей,
виконання творчих завдань; ідентифікує себе носієм культури свого народу,
усвідомлює свою приналежність до українського народу через дослідження і
вивчення його трудових традицій, народних звичаїв та іншої культурологічної
інформації; демонструє толерантність до різних точок зору і надає роз’яснення
за потреби іншим учасникам. |
Учень /учениця: оцінює отриману з різних джерел інформацію, логічно обґрунтовує
роль науки, технологій для сталого розвитку, взаємозв’язок розвитку науки,
техніки, технологій і збереження природи; прогнозує екологічні ризики, ризики
інноваційних технологій для здоров’я людини і навколишнього середовища;
застосовує здобуті знання й практичні вміння у виконанні інноваційних проєктів/
ЗТЕМ-проєктів, які передбачають дослідження, пов’язані з використанням
вторинних ресурсів, побутових відходів; обговорює і прогнозує екологічні
ризики, ризики інноваційних технологій для здоров’я людини і навколишнього
середовища; здійснює різні види діяльності самостійно, у парі або групі;
планує та організує співпрацю в групах для досягнення навчальних цілей,
виконання дослідницьких/
творчих завдань; висловлює судження стосовно наслідків власних дій для
навколишнього середовища, демонструє толерантність до різних точок зору і
надає роз’яснення іншим учасникам. |
Учень /учениця: оцінює
інформацію, отриману з різних джерел, порівнює та зіставляє її; аргументує
використання техніки у побуті/ проекті; застосовує здобуті знання й практичні
вміння, усвідомлює ризики і прогнозує наслідки неправильного використання
технічного обладнання; удосконалює технічні пристрої або інші предмети
побуту; здійснює різні види діяльності самостійно, у парі або групі; аналізує
власні навчальні дії, планує свій подальший навчальний поступ; ініціює,
планує та організує співпрацю в групах для досягнення навчальних цілей,
виконання дослідницьких / творчих завдань; виступає посередником у
спілкуванні у проєкті, демонструє толерантність до різних точок зору і надає
роз’яснення за потреби іншим учасникам. |
Коментарі
Дописати коментар