Безпечне освітнє середовище

Під час війни школа відіграє значно важливішу роль, адже вчителі впливають на формування відповідальної поведінки учнів, можуть інформувати їх про ризики, організовувати надання підтримки та допомоги. Вони спілкуються з кожним учнем і кожною ученицею, тож мають можливість визначити ймовірні ризики та запобігти їм. Натомість спілкування учнів між собою допомагає їм відволіктися від трагічних подій, а дітям, які тимчасово перемістилися в інші населені пункти, дає можливість легше адаптуватися до нових умов життя, доєднатися до спільноти, реалізувати свій потенціал.

 Освіта в умовах війни — це діяльність у режимі особливої відповідальності, працездатності, наполегливості, єдності, відкритості та підтримки. Важлива роль директора полягає в тому щоб створити належні умови в закладі залежно від безпекової ситуації.
Створення безпечного освітнього середовища
Безпека — стан захищеності особи чи групи, наявність способів задоволення потреб особистості та захисту її прав.

Створити безпечне освітнє середовище — одне з першочергових завдань яке постало перед Дзензелівським закладом освіти, виконання якого має реалізувати право на безпечні та нешкідливі умови навчання в умовах війни. Тож цим питанням займався не лише керівник закладу, а й педагогічні працівники, батьки учнів, громадськість. Разом,  спільними зусиллями облаштовано укриття для всіх учасників освітнього процесу в Дзензелівському ЗЗСО І- ІІІ студентів 

Немає коментарів:

Дописати коментар