Стратегія розвитку Дзензелівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів - виступ кандидата на заміщення вакантної посади директора Дзензелівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів
Презентація "Стратегія розвитку закладу"
Дозвольте презентувати стратегію розвитку Дзензелівського
закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Маньківської селищної ради
Черкаської області кандидата на заміщення вакантної посади директора даного
закладу. Я – Арзамасова Алла Олексіївна, маю вищу педагогічну освіту та стаж
роботи понад 11 років в даному закладі.
Приміщення школи збудоване в 1972 році. В закладі
функціонує 17 навчальних кабінетів, шкільна бібліотека, кабінет інформатики,
шкільна майстерня, їдальня, спортивна зала, дитячий та спортивний майданчик. У
школі навчається 130 учнів.
У своїй діяльності та перспективному розвитку закладу я
бачу колектив із досвідчених, потенційних педагогів. Саме колектив
Дзензелівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів готовий працювати на результат, який
забезпечить їм креативний, творчий, впевнений у собі керівник.
Освітній процес забезпечує 25 педагогічних працівників 2
з яких працюють за сумісництвом та 13 працівників обслуговуючого персоналу. Як
і в кожному колективі є сильні та слабкі сторони над якими необхідно працювати.
Цілеспрямоване та професійне самовдосконалення
педагогічного колективу є одним з головних завдань успішного розвитку закладу.
Тому пропоную продовжити співпрацю з педагогічними вищими навчальними закладами
з метою забезпечення школи молодими спеціалістами.
Безперервний професійний розвиток та підвищення
кваліфікації педагогічних працівників передбачає набуття нових та вдосконалення
раніше набутих компетентностей. Для набуття та покращення знань щодо
використання інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі слід
впровадити «Школу інформаційних технологій». Проведення таких практичних занять
допоможе підвищити рівень знань педагогів, покращити освітній процес, зробити
навчання цікавим. З метою ефективного впровадження внутрішньої системи якості
освіти доцільним стане реалізація проекту «Академічна доброчесність» з метою
підвищення довіри між усіма учасниками освітнього процесу
Стратегія розвитку закладу розрахована на скерування
педагогів до реалізації ціннісних пріоритетів особистості, задоволення освітніх
потреб здобувачів освіти.
Створення освітнього простору, сприятливого для успішного
навчання, повноцінного особистісного розвитку здобувачів освіти та інших
учасників освітнього процесу, є нагальною потребою сьогодення. Важливим
компонентом освітнього простору є розвивальне предметне середовище. Тому слід
належну увагу приділяти і забезпеченню матеріально-технічної бази
Дзензелівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів, адже є як сильні та і слабкі сторони
закладу. Для цього необхідно продовжити створення сучасного дизайну в закладі,
оформлення освітнього середовища для учнів НУШ. Для корисного та приємного
проводження часу на перервах реалізувати проект «Rest-зона»,
оформити ресурсну кімнату для занять з учнями з особливими освітніми потребами.
Для формування в учнів поваги до історичного минулого та
осучаснення закладу оформити історичну залу «Історія нашої школи». З метою
утеплення та збереження теплової енергії провести капітальний ремонт та
утеплення коридору між шкільним та допоміжним приміщенням.
Система освітньої діяльності закладу є динамічною тому
тільки постійний моніторинг може забезпечити її вдосконалення. Розбудова
внутрішньої системи забезпечення якості освітньої діяльності та якості освіти є
одним із основних кроків.
Ведення електронних щоденників покращить показник виконання
домашніх завдань здобувачами освіти. Використання під час освітнього процесу
різних інформаційних інструментів зацікавлює учнів до навчання, дозволить
використовувати гаджети не задля розваг, а мати їх за помічників.
Уявити сьогодення без мережі Інтернет не можливо, проте
потрібно спрямувати її використання у необхідному напрямку, забезпечивши в
закладі безпечне використання мережі Інтернет.
Учні Дзензелівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів беруть активну
участь у районних та обласних олімпіадах, конкурсах, захисту робіт МАН, проте
мають низький показник призових місць. Тому при розроблені освітньої програми
додаткові години варіативної частини розраховувати враховуючи потреби закладу.
Аби заклад став цікавим та привабливим необхідно звернути
увагу і на благоустрій території школи. В цьому допоможе озеленення території
школи, висадження нових квітучих рослин, формування тематичних природніх куточків.
Планую поновити функціонування футбольного поля, розробити яскраву зовнішню
символіку закладу, щорічно проводити конкурс «Сучасний класний кабінет».
Метою створення єдиного інформаційного простору є
здійснення діагностики та управління освітнім процесом, підвищення інтересу
школярів до різноманітних навчальних предметів, допомога учням влитися в
світовий інформаційний простір, підвищення якості знань. Для цього необхідно
продовжити удосконалення висвітлення діяльності закладу, ведення блогів педагогічних
працівників, перехід закладу на електронний документообіг, впровадження проекту
шкільного телебачення. Основною метою стане діяльність закладу, як опорний
заклад з впровадження системи інформаційно-аналітичного забезпечення управління
закладом освіти.
Для забезпечення розвитку закладу важлива підтримка усіх
учасників освітнього процесу. Створення сприятливого мікроклімату є однією із
основ, тому сьогодні повинна бути не лише співпраця з батьками, а надання
можливості брати участь в усіх напрямках освітнього процесу, враховувати думки,
ідеї. Для цього на допомогу стане створення єдиної Інтернет-системи
інформування батьків, систематичне звітування про діяльність закладу освіти,
створення системи регулярного вивчення думки батьків.
Однією з умов безпечного освітнього середовища є знання
та дотримання учнями й працівниками закладу вимог охорони праці, безпеки
життєдіяльності, пожежної безпеки. Відповідальність керівника закладу полягає в
тому, щоб створити умови для відповідного навчання та забезпечення належного
рівня пожежної безпеки, дотримання вимог щодо охорони праці. Тому вважаю, що
ефективним стане впровадження практичних занять з учнями та працівниками
закладу, щодо правил поведінки в надзвичайних ситуаціях.
У режимі
школи велике значення надається організації раціонального, збалансованого
гарячого харчування відповідно до віку і стану здоров’я учнів. З цією метою в
закладі буде розроблено комплексно-цільові
заходи з продовження
організації
і розвитку харчування учнів з дотриманням
вимог системи НАССР та забезпечення якісним харчуванням учасників освітнього
процесу.
Важливим є також дотримання санітарних норм. На даний час
заклад потребує до облаштування внутрішніх туалетів, забезпечення умов для
перебування дітей з особливими освітніми потребами. Відповідно заплановано
здійснити формування інклюзивного освітнього простору.
Відповідно до плану розвитку Дзензелівського ЗЗСО І-ІІІ
ступенів маю на меті і певні очікуванні результати, якими є:
-
Підвищення якості освіти.
-Зростання
творчої активності педагогів, поширення інноваційних педагогічних технологій на
весь колектив.
-
Здійснення проектної та дослідницької діяльності, засвоєння науково-технічних
знань, розвиток навичок критичного мислення через використання інформаційних
технологій.
- Створення
передумови для розуміння інклюзії, як цінності демократичного
суспільства.
- Створення умов безпечного та сучасного освітнього
простору.
- Підвищення
престижу та підвищення рівня взаємодії школи з навколишнім соціумом.
Немає коментарів:
Дописати коментар